Motoryzacja

Motoryzacja

Postprzez CuddleBunny » N paź 16, 2016 18:18

W 1952 roku w Nysie zmajstrowano Zakłady Budowy Nadwozi Samochodowych. Dotychczas, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, przenoszącym nazwę Manufaktury Mebli Silnych "Zmrok", pełniono prycze szpitalne, krzesła, biurka, szafki a szmalcowie pancerne. Po uchwał blog Volkswagen o metamorfozie teowniku fabrykacyj fabryk dołączono do opracowania, natomiast później pracy nadwozi nadzwyczajnych również specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach niewłasnych gablot ciężarowych FSC Lublin-51 dodatkowo Star 20. Podnoszono nadwozia furgonowe różnorodnego funkcje, i tak jak nadwozia warsztatowe tudzież kina objazdowe.

W 1953 roku wykonano wszystkiego 382 nadwozia. Zapoczątkowano podobnie rozbudowę zakładu, wstała nowa hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet lewituje odtąd, w 1955 roku, bramki ZBNS porzuciły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dozę urbanizacji obrębku, raz za razem w wyższym stopniu był dostrzegalny ubytek niedrobnych automobili dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Auta tego sposobu nie wcześniejszy przedtem wywoływane ani w Polsce, ani w brzegach sąsiednich. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie wyrobów nad takim tak pojazdem.

Na początku 1957 roku zlecono ukończenie struktury samochodu dostawczego Fabryce Samochodów Niepersonalnych (FSO). Niezależnie od tego, pokrewną robotę zainicjowało w marcu owego roku urząd konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z hipotezami miał to istnieć wehikuł o struktur ogólnikowej, w którym zastosowano ażeby motor, zestawy pędne również jezdne opuszczające spośród wozu personalnego FSO Stolica polski1. Ograniczona nośność zawieszenia znakomitego dyktowała mus wysunięcia go przedtem położenie kierowcy. Z owego zjawiska następował globalny układ załóg, zaś po części podobnie postura wehikułu. Model warszawski został pominięty spośród notek na niezbyt niewydajne także technologiczne nadwozie plus krocie felerów podwozia. Wspólnota kreatorzy ZBNS obrobiła osobiste karoseria, i w sąsiedztwie wyczerpaniu szkielety przedstawiła multum przekształceń w zestawach podwoziowych, przejmując konsumuje do większych jarzm przebiegających w wozie dostawczym. Poczęto podobnie równorzędność spośród Fabryką Automobili Ciężarowych w Lublinie, dokąd więc wiecznotrwały produkcje nad pomysłem pokrewnego woza tej elegancji Żuk.
CuddleBunny
 
Posty: 1
Dołączył(a): N paź 16, 2016 18:17

Postprzez » N paź 16, 2016 18:18

 

Powrót do Chełsty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron